lördag 28 mars 2009

tokigt.

Började se den tredje filmen vi inte han med och det var good luck Chuck och den var faktiskt ganska så bra.
Sedan for vi på kaffestugan och köppte kulglass vilket var underbart gott. Den rent säckles in i munnen när man tänker på hur gott det är!
Sen köppte Stina nya skor och vi bestämde att jag ska köpa hennes rosa converse för ett bra pris, ska bara spara lite :)
Sen hände det inte mkt när jag var hemma. Jag for ut just före tio till orren för att vara med robin och lars och till min överraskning var Emma där med, kulkul (:
Vi såg någon film som jag inte mins va den hette men den sög verkligen iaf! Haha, sen tankade emma volvon så for vi ut på raggen en sväng, sen for emma hem och då plockade vi upp Jim,Hanna och adak och tog nån ragg, trångt och varmt var de där bak, men ganska skönt ialf. Sen hoppa jag av hemma kring ett när dom lämnade hanna och jim.
Läckra ;)

Inga kommentarer: