torsdag 26 mars 2009

jobbigt eller va`då?

Var med på gympan idag och det var gode så jobbigt om jag säger så? Vi typ gjorde ben och det var grymt jobbigt sen spelade vi brännboll-golf och det gick bra i blrjan men svårare än vad man trodde att slå. Men under andra perioden så var dom i motsatta laget sju stycken och vi var bara fem så man fick ju springa gode mtcket för vi hade ju inte riktigt dom bästa slagarna på vårat lag så. Sen hade jag redan ont i armen sen allt wii jag spelade igår, bowling och tennis och sen spelade jag det på ug idag igen, fast baseboll med och golf så jag är gode död i kroppen, kommer sova gott inatt!
Starkt jobbat av mig med att jag trodde jag glömde telen på ug och bestämde tid med Amanda om att hämta den i morgon, sen ringde stina och sa att den var hemma hos henne, tro du man ha koll på grejerna eller vadå? Och på steten började jag göra ett utedass i nå konstigt plast material som var som nå papper egentligen, sen kom stina och hjälpte mig och jorde en gubbe som satt och sket i hålet och en toarulle m.m. Den blev jävlart snyggast av alla om jag säger så, lätt!

Inga kommentarer: