fredag 6 mars 2009

brabra,

Blev att vi for och bowlade med uh idag, jag och nina på en bana, var inte så kul först för jag missade mer än vad jag träffade, har typ aldrig varit så dålig förut, men efter ett tag fick jag väl lite mer kläm på det hela och lyckades göra två strikear på raken! Och nina var grymm som vanligt, och hon vann hela skiten, över alla på alla 8 banor, UHs bowlingmästare 2009, så grattis till dig! ;)
Sen fpr jag hem och lagade nå mat till mig och så, fick nå ryck och fixade det lite på toan och i köket, såg som så grisigt ut och min morbror kan inte riktigt städa nu med tanke på ryggen.
Ska hjälpa han dammsuga imorgon med, sen vet jag inte riktigt vad det blir, hitta på nått med Nina kanske, men vet inte vad.
Vi satt då på stan också kring nio i typ en timme och surrade om otrohet och vem som var bäst i sängen och pdol typ.
Fan vad jag längtar till pdol alltså, fyfan, är så taggad att det inte finns, tycler det ska vara nu, jag vill det nu!
Och jaa, glömde berätta att jag åt det godaste ever igår! Renskav med jätte mycket flåt och nå makaroner, fast nästan godare med potatis och flåtet över, så jävla gott, var så länge sen jag åt det så jag satt rent och njöt av varenda tugga jag tog, satan så underbart gott det är!

Inga kommentarer: