fredag 27 mars 2009

Fredag var det så skola, sen efter det var jag hemma och kika lite på teve, och sen var det dags för att gå på bio med Stina.
Bion var I taket lyser stjärnorna vilket jag tycker var en suverän film! Den var rolig och almänt bra men även hjärtskärande. En film där man kunde känna igen sig som ungdom och även se saker som sker i verkliga livet hemma hos folk och som man aldrig ena kan tänka sig hur det är att gå igenom. Men jag tänker inte skriva någon resention av denna film men jag tycker att det är en av dom bästa svenska ungdomns filmer som har gjorts på väldigt väldigt länge! Jag tycker det ska komma en uppföljare och jag är jätte sugen på att de sen en gång till!

Sen for vi hem till stina efter ett besök på ica där vi hyrde filmer, köpte pop-corn och godis och vi såg SExdrive, Ett öga rött. Vi hann inte se den tredje för vi somnade stuprätt båda två. Men det var en rolig kväll med en bio som lätt var värt pengarna!

Stina men en skålhatt ;)
Jag flummar med en pop-corn skål!

Inga kommentarer: