torsdag 5 mars 2009

bäst!

Nu är jag i boden, javet att ni har saknat mig super mycket! ;)
Fick åka buss med bäst emelie sån tur jag hade, hade någon att surra med hela vägen, sen började det lukta lite skumt i bussen, typ fotsvett eller prutt eller nått så när vi tröttnade på att hålla för näsan tog jag upp parfym testers också dutta vi ovanför överläppen och sniffade på det ist, och tro det eller ej, men det luktade mycket godare!
Sen har jag varit ute med Nina, var förbi på uh och så skrev vi upp mig på någon lista så blir att bowla imorgon med massa ungdomar, och jag känner inte en själ, förutom Nina, shiiet! :o
Sen var vi på kb och handla lite dodis! sen for vi till smörblomman (lekpark) och skulle vara i den där grejen som snurrar, men den var så låg så vi orkade inte, men då kom nina på den hyper smarta ideén att vi skulle göra en snöängel, så vi gjorde var sin, haha. Sen gick vi genom lekställningen och hade oss och hittade två goggos (som man hade när man var liten :D) En man och kvinna, så Nina tog mannen och jag kvinnan, som någon symbol för något, men vet inte riktigt vad, vi var då muppiga iallafall, men kul var det!

Men kanske kommer nå pics senare, det vet man aldrig ;)

Inga kommentarer: