söndag 29 mars 2009

fått hem de klart.

yes, jag har fått hem båda säsongerna med Pistvakt, så ruggigt bra! typ 12 avsnitt tro jag det är, är väl alla, eller?
Förutom filmen då som kom 2005 men den har jag sen länge och jag tycker faktiskt inte att det är lika bra som serien som gick förr på söndagar!
Har då sett typ 5avsnitt idag sen somnade jag.Sen har jag inte gjort så jätte mycket mer, sett one tree hill men det är avsnitt som jag redan har på datorn, tokigt nog, väntar bara på att säsong 7 ska komma ut, längtar! Sen har jag sett Gossipgirl vilket jag tycker är ganska bra nu och det är lagom mycket dramatik och intriger vilket jag tycker är bra att se på.
Men tagga för Tisdag då vi ha frilufsdag som jag längtar som fan till,ska åka bräda på vittjåkk jävlta hela dagen, ett som är säkert. Lyckades även fixa skjuts upp, Kenny ska skjutsa mig på skotern, hur smidigt det nu ska gå med tanke på att jag måste sitta med brädan i knät med :s Men det ska nog gå bra tror jag.
Men kolla, blir man inte bara glad av att se dom suveräna skådespelarna i pistvakt? :)


Inga kommentarer: